چكيده‌اي از زندگي علامه آیت الله سید محمد علی کاظمینی بروجردی
به همراه دادخواستي از سوی خانواده آن مرجع شهید
۱۳۸۷ مرداد ۱۲, شنبه
آيت الله سيد حسين كاظميني بروجردي علما و مراجع ديني وابسته به حكومت در ايران را مطيع وزارت اطلاعات مي‌دانست! و تاسف مي‌خورد كه چقدر طرز تفكر آنها پست و ذليل است كه به جاي حل و فصل معضلات موجود در جامعه، خود را در حد نوكري وزارت اطلاعات پائين آورده‌اند.


رژیم مانع برگزاری مراسم سالگرد در آن مسجد شد و حتی برای فاتحه‌خوانی در مراسم سالگرد نیز مانع تراشی کردند و سالگردهای بعدی را نیز اجازه ندادند در هیچ مسجد و حسینیه‌ای برگزار شود.

علاقمندان آن شخصيت وارسته در غروب هر پنجشنبه و جمعه در مسجد نور ميدان خراسان حاضر مي‏شدند و ياد آن فقيه شهيد را زنده نگه مي‌داشتند و تفكرات او را احيا مي‌كردند ولی با گذشت زمان، عوامل رژیم مانع از حضور مردم در آن مکان مقدس شدند و در آن مسجد بین مردم و بسیج و عوامل حکومتی کشمکشهای مختلفی طی سالها وجود داشت از جمله اینکه درب مسجد را قفل زدند و زائرین مجبور شدند در پشت درهای بسته مسجد حاضر شوند که حتی این هم برای حکومت قابل تحمل نبود.


و در يك كلام، مصادره مسجد و تخريب مزار ايشان و بازداشت زائرين آن روحاني مظلوم و ممانعت از حضور خانواده ايشان در مسجد، گوياي دشمني‌هاي ديرينه با اين خاندان است.

فایل صوتی شماره34 لطفاً کلیک نمائید

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه وافر داشت آن است که آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی، ده‌ها بار در سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های مختلف، خود را دنباله‌رو راه پدر معرفی کرد و تلاش خويش براي جدائی دین از دولت، ترويج دين سنّتي، رد مجازاتها و حدود شرعي در دوران غيبت نمايندگان رسمي خداوند، حق آزادی، رفع تبعیض و ارائه تفسیری مسالمت جویانه از دین و مذهب را وصيّت آن مرجع شهيد به بازماندگان خود اعلام نمود و به نوعي مأموریت خود را اهتزاز آراء و عقاید سلسله پدران خود مخصوصاً آن مرجع شهید، توصيف كرد که در فايلهاي صوتي فوق نيز آمده است. بنابراین تمام دشمني‌ها و اتهامات ناجوانمردانه‌اي که بر آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی وارد است را می‌توان با پدر ایشان مشترك دانست و در این راستا به این جمله از ایشان اکتفا می‌کنیم که فرمود: "رژیم به خاطر پیروی من از پدرم، با بنده پدرکشتگی دارد!" ما نيز رمز آزارها ،تهديدها ،محدوديتها و انواع بازداشتها و شكنجه‌ها طي ساليان متمادي را در جمله فوق، رديابي مي‌نمائيم!

فایل صوتی شماره35 لطفاً کلیک نمائید